utorok 11. marca 2008

6. deň - dohodli sme sa

11. Marec

Dnes sme sa s vedením dohodli na konečných podmienkach výhodných pre obidve strany. Som rád a chcem veľmi poďakovať jednému z manažérov, ktorý má na tom špeciálnu zásluhu. Ďakujem.

Znamená to, že zajtra ráno som tu naposledy. Ďakujem všetkým kolegom - boli ste super. Ďakujem všetkým, čo čítali môj blog a zaujímali sa o mňa. Ďakujem za príspevky. Ďakujem za podporu od všetkých blízkych ale hlavne za výdrž a podporu mojej snúbenice.

Majte sa fajn a veľa úspechov!

3 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Ahoj Andy,
je fajn, že to dobře dopadlo.
Držíme palce a hlavně ať už nic podobného nepotká....nejhorší je totiž srážka s ..........

Doufáme, že se ještě někde potkáme :-)
Keep in touch....

L & L
Prague

Anonymný povedal(a)...

Toto bolo vcera, dnes je dnes ...
Nevidim uz ku Vam, ale dnes sa teda pravdepodobne lucis. Nepochybujem, ze vela ludi Ti stisne ruku, pozrie do oci, podakuje ... podpise tricko na pamiatku ci zavedie iny novy mily zvyk ako podakovat. Stiskam Ti ruku, pozriem do oci, ci podpisem a PODAKUJEM aspon takto virtualne na dialku, ze aj ja som s Tebu aspon chvilu mohol spolupracovat.
Nerozumiem umeniu, ale Warholova oranzova urcite bude takmer vsetkym chybat.
Drz sa

Anonymný povedal(a)...

Mozno este jeden komentar - pre vsetkych, nie len pre Andyho. Existuje Poistenie právnej ochrany v pracovnoprávnych vzťahoch - vzdy som vdaka nim vedel, kedy mi moze zamestnavatel "fukat praskovy cukor" a kedy naopak ja mam drzat hubu a krok.