štvrtok 6. marca 2008

2. Deň

5. Marec

Ráno bolo naozaj bujaré. Došla za mnou Šéfka, aby zistila, že či to podpíšem. Ja som však trval na tom aby to bolo predĺžené aspoň o mesiac. Nepáči sa mi odísť z firmy zo dňa na deň. Chcel som ešte pomôcť obchodníkom, dotiahnuť obchody, ktorým som sa už začal venovať. Aj keď síce Šéfka tvrdí, že ten môj malý počet môžu v pohode kolegovia hocikedy prevziať na seba. Už teraz toho však majú dosť. Nebola reč. Bola to ťažká debata. Spomenul som, že včerajší mail, považujem za podraz a nie prvý. Hovorili sme aj o tom, že jej neverím. Tlačila na mňa aby som to podpísal. Povedal som nie. Zúfalo sa rozplakala. Bolo mi jej ľúto. Spomenul som si však na to ako ma huckala proti jednému človeku vo firme. Ako mi sľubne rozprávala, že mohol by som mať na to na čo nemá on. A aj to ako mi rozprávala o tom ako mu neodpustila. Spomenul som si mnohé nepravdy. Prestalo mi jej byť ľúto. Vybavili sa mi naše debaty, kedy na mňa kričala a mal som slzy na krajíčku. Bol som rád, že teraz neplačem ja, aj keď mi bolo na zvracanie (myslím fyzicky).
Vyjadrila sa, že to nebudem mať ľahké ak neodídem do piatku. Vedel som, že ťahám za kratší koniec. Nepriek tomu mi niečo hovorilo, že by bolo zbabelé odísť. Debata skončila. Dohodli sme sa, že dôjde Riaditeľ z Brna aby sa so mnou o tom porozprával. Jeden kolega mi radil, aby som neodchádzal. Radil mi aby som všetko skúsil ešte raz vysvetliť Riaditeľovi z Brna. No chance (žiadna šanca). Došiel s chladnou hlavou za prítomnosti svedka zopakoval Šéfkynu ponuku odísť do piatku. Povedal som, že je to pre mňa nevhodné, lebo každý ráta s tým, že pracuje, tak dostáva príjem. A aj ja som teda rátal s tým, že bude plynúť nejaká doba. ĎAĽŠIA CHYBA! Mal som s tým vyjsť až o mesiac a dopadol by som tak akoby som chcel dopadnúť teraz. POUČENIE: Neočakávaj, že keď sa budeš snažiť byť férový, tak aj tvoj zamestnávateľ bude férový. Dostal som teda ponuku ihneď zmiznúť, alebo zažiť "PEKLO". PEKLO = 8:00 v robote. Obed medzi 12:00-12:30. Koniec 16:30. Žiadna tolerancia oneskorenia ani minútu. Okrem toho urobiť 35 kontaktných jednaní za týždeň. Z mojich 5 fazuliek budú len 3 mesačne - máme to tak vraj všetci v zmluvách (bolo mi povedané po nástupe). Ani ma nenapadlo, že sa to proti mne zneužije. Ďalej, prísny dohľad. Akákoľvek chyba môže viesť k ukončeniu pracovného pomeru. Som rád, že nespomenuli čas, ktorý môžem maximálne tráviť na záchode - to je asi teraz najkrajšie miesto na firme :-)

Tí ktorí ma poznajú, tak vedia, že niekedy som trochu viac tvrdohlavý, čo nie je vždy najlepšie. Preto som sa rozhodol, že...

... vyberám si PEKLO

Na tomto Blogu vás chcem informovať o nasledujúcich dňoch, dúfam až týždňoch. Môžete pridávať komentáre, písať mi maily a tak... Neviem, čo všetko môže nasledovať. Neviem ako dlho to bude trvať a netuším ako to skončí. Neviem kto každý bude zabezpečovať to peklo a tiež netuším, kto každý bude k tomu donútený. Len pripomínam:
Tento blog má dva cieľe:
1. Dohodnúť sa so zamestnávateľom LCD Slovensko s.r.o. na ukončení pracovného pomeru dohodou.
2. Poskytnúť kolegom info, ako sa jedná s ľuďmi po tom, čo sa stanú pre firmu nepohodlný.
V žiadnom prípade mi nejde o toto:
1. Vybúchať z firmy obrovské odstupné
2. Podnietiť ostatných ľudí aby odišli z tejto firmy

Žiadne komentáre: