štvrtok 6. marca 2008

3. Deň

6. Marec

Ráno som prišiel 10 min. skôr. Nebolo to tesné, lebo som mal ešte slušnú rezervu, ktorú som využil na nákup v potravinách pri firme. Vypýtal som si od Šéfky všeobecné podmienky správania sa na pracovisku. Odkázala ma na náš vnútorný informačný systém aby som si posťahoval ISO dokumenty :-) Po chvíle naliehania súhlasila, že mi nájde dokument v ktorom je to všetko napísané. Mimochodom kolegovia, vy ste ten dokument čítali? Práve v takejto situácii je dosť dôležitý. Akonáhle ho dostanem, dám vám info, kde ho nájdete.

Na obed som chcel ísť už 11:20, lebo ja aj moji kolegovia sme už boli hladní. Ale zabudol som... Na šťastie ma Šéfka upozornila, že odísť môžem až o 12:00. Myslel som, že firme je jedno ktorú polhodinu odídem - zas som sa mýlil. Kolegom ďakujem, že ma počkali aj keď boli hladní. Odišli sme 12:04 - chvíľu trvalo kým sme sa dali dokopy. V jedálni bola dlhá rada cez celú miestnosť až ku zadnej stene. Tí čo poznáte Apetito pri našej firme viete o čom hovorím. Pre doplnenie prikladám fotku:

Viditeľná je asi len tretina rady. Čakali sme asi 15 minút po zaplatenie. Do firmy som potom meškal 4 min. Vošiel som dnu a hore na poschodie. Hore za mnou došla Šéfka ohlásila mi prvé varovanie porušenia interných predpisov. Myslím, že celkovo môžu byť tri.

Riaditeľ z Brna sľúbil, že pošle pravidlá, ktoré musia byť podľa zamestnaneckej zmluvy v písomnej podobe. Zatiaľ nedošli.

Za deň sa už nestalo nič zaujímavé len zamietnutá dovolenka, ktorú som si chcel v pondelok po obede čerpať.

3 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Spomínaná osoba "Šéfka" urobila zásadnú chybu a to takú že oznámila tvoju výpoveď skôr ako to vôbec bola pravda.To si samozrejme nechce priznať, a bude robiť všetko preto aby sa jej to splnilo, a to akýmkoľvek spôsobom.
Totž Ty si ich zaskočil a na to nie sú zvyknutý.
Vybral si si ťažšiu cestu, a treba rozumne zhodnotiť či si ochotný znášať to napätie, a do akej miery to má pre Teba výhodu či nevýhodu a aký bude cieľ.
Si rozumný človek ktorý sa len tak ľahko nevzdá a pevne verím že vieš čo robíš.
Nenechaj si však tieto životné drobné detaily zachádzať do súkromia, veď to za to absolútne nestojí. Životné priority sú úplne o čomsi inom, a práca je len drobný detail....síce podstatný ale len do istej miery.............

Anonymný povedal(a)...

Držím palce...........

Anonymný povedal(a)...

Ze ma na to Sefka nervy a zaludok, takto sa spravat...
...niektore veci clovek nezmeni...
Tak to tam prezi a treba sa poucit, ze aj takto su ludia schopni zachovat sa, aby sa zbavili toho, koho nepotrebuju...jednoducho ho co najrychlejsie upratat...
Nedovol, aby tieto konflikty prekrocili istu hranicu a nedaj sa viac zatiahnut...

...uz len 191 dni...