štvrtok 6. marca 2008

1. Deň - Výpoveď

4. Marec

Na konci dňa si ma zavolala Šéfka. Došla aj s ďalšou osobou - asi to bolo myslené ako svedok, alebo ak by bolo potrebné niečo riešiť. Navrhli mi teda tú výpoveď. S tým, že navrhli aby som sa do piatka spratal a potom čerpal dovolenku. Opýtali sa ma znova, či som si istý, že to s tou výpoveďou myslím vážne. Odpovedal som áno. Vypýtal som si ešte čas do nasledujúceho dňa, na to aby som si prečítal, či súhlasím s výpoveďou v danom znení. Po konci stretnutia som odišiel už preč z roboty. Večer mi volalo ešte niekoľko ľudí. Niektorí nechápali, niektorí sa ponúkli, že mi pomôžu ak budem potrebovať pomoc a niektorí vedeli o mojom úmysle opustiť firmu (povedal som to len obchodníkom a vedeniu). Dozvedel som sa, že 5 minút po mojom odchode z roboty išiel mail na celú firmu do (Prahy, Hradca K., Brna a teda aj na Bratislavu) o tom že sme sa dohodli na výpovedi do piatku. Mail prikladám:
______________________________________
Predmet: Personálna informácia
Vážení kolegovia a kolegyne,
dohodou sme dnes ukončili pracovný pomer s Andym Warholom, obchodníkom Heliol Orindž. Andy bude do 7.3. 2008 odovzdávať svoju agendu. Následne bude čerpať dovolenku.
Andymu by som chcela poďakovať za spoluprácu a zaželať mu veľa úspechov v osobnom i pracovnom živote.

S pozdravom

Mgr. Šéfka, M. B. A.

Vedúca Heliol Orindž Slovensko

______________________________________


Trochu priskoro. Nie? Veď sme sa ešte nedohodli? Tak to som zvedavý, čo bude zajtra v robote za "čurbes". Ja totiž s tou dohodou, resp. s tým dátumom nesúhlasím.

Žiadne komentáre: