piatok 7. marca 2008

4. deň

7. Marec

Dnes som došiel do roboty o 7:30. Bol som tu skôr ako Šéfka. Dal som si teda v klude kávu a croissant. Došlo mi zle a tak som to ani nedojedol ani nedopil (prepáčte, že vás tým zaťažujem ale naozaj mi je tu na grc...)

Ráno mi volal Riaditeľ z Brna. Chcel sa uistiť, že úlohu, ktorú mi dal - 35 kontaktov za týždeň - môžem vykonávať aj bez toho aby mi to dal písomne. Uistil som ho, že s tým nemám problém, len by som to chcel vidieť aj na papieri, keďže mi tak chcú ísť po krku a v zmluve sa to nespomína. Priznal sa, že na to nemá čas. Ja viem. Tu na Slovensku málokedy mal niekto z môjho vedenia čas. Niekedy som mal pocit, že prezident USA by si našiel viac času a tváril by sa pri tom menej dôležito...

Menšie žabomyšie slovné prestrelky medzi mnou a Šéfkou nebudem rozpisovať. Kto bol pri tom vie o čom je reč.

Neskôr som dostal pozvánku na stretnutie s Riaditeľom z Brna a Šéfkou s názvom "Pravidla". Zrejme chcú aby sme si spísali tie dataily, na základe ktorých ma chcú vyhodiť. Začať mala o 17:30 - preto som ju odmietol - moja pracovná doba po novom končí 16:30.

Na to som dostal mail, že Riaditeľ z Brna má dovtedy plný kalendár. Moja odpoveď znela podobne. Mám dosť iných súkromných povinností voči mojej rodine, kamarátom a blízkym. Táto slávna dvojka ktorá ma chce odtiaľto dostať a ktorá hľadá spôsoby ako ma dostať odtiaľto preč, mi za to nestojí a by som bol v práci neplatený nadčas.

Medzičasom... tento blog som už poslal ľuďom na firme. Je to zatiaľ tajný blog. Vedia o ňom len kolegovia v Bratislave, pár dobrých kolegov v Prahe a niekoľko mojich blízkych kamarátov. Posielal som ho postupne nie všetkým. Chcem najskôr vedieť ich názory.

Do obeda som splnil alikvótnu čiastku plánu za dva dni = 14 kontaktných jednaní. Plus som navyše pridal jedno - aby som plnil trochu nadplán a mal nárok na prémie :-)

Na obed sme dnes vyštartovali skôr. Presne 12:00 som prekročil prah vchodu našej firmy. Kolegovia išli už o 10 min. skôr. Vymysleli, že by mohli chytiť miesto v rade, aby som nemusel čakať a aby som sa stihol najesť. Nakoniec nebolo treba, ale bolo to od nich veľmi milé a veľmi mi to zdvihlo náladu. Ďakujem.

Na obed som sa konečne najedol s kľudom. Na firmu som sa vrátil 12:28 - takze som to stihol v suchu.

Večer som už iba požiadal Šéfku, že či by som si mohol v pondelok čerpať pol dňa dovolenku, ktorú mi schválila pred pár dňami a ja som ju nevyčerpal, z dôvodu prípravy na jedného klienta (z ktorého ma potom stiahli). Zamietla to s tým, že nemám očakávať v blízkej dobe žiadne schválenie. Ok. Vidíme sa v pondelok.

8 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

držím palce, ľudia čo ta poznajú určite stoja za tebou, ale je to smutné!
Verím, že keď bude po všetkom, tak to zverejníš, inak by to nemalo zmysel.
To si musel "urobiť niečo veľmi zle", keď si tak na teba zasadli. V konečnom dôsledku je to ubohé a hlavne neprofesionálne, keď sa nadriadený zníži k niečomu takému!!!

FredyBoy povedal(a)...

Vyzerá to, že sa niekto postavil ich štandardným praktikám a vôbec to nečakali. Good luck

Anonymný povedal(a)...

tak to je absurdne!!!!
urcite mali plne usta o tom, ako im zalezi na ich podriadenych, aky dobry tim chcu mat pod sebou, aka dolezita je komunikacia a dovera atd... je to dolezite, ale zjavne nie pre nich.
je to ubohe, co robia.
a to iba kvoli tomu, ze chces dokoncit vysoku skolu. mali by sa tesit, ze budu mat vysokoskolsky vzdelaneho zamestnanca.
Drzim palce. Musia mat z teba asi nervy, ked to tak v pohode vsetko zvladas.

Anonymný povedal(a)...

Dnes ráno mi Ťa bolo veľmi ľúto, najradšej by som Ti navrhla vzdaj to, vnútorná podvedomá nervozita sa prejavila......:-((((
Ale Ty si to bral s humorom-máš fakt môj obdiv....a dokonca aj s duchaprítomnosťou a so zmyslom pre dokonalosť si stihol urobiť aj fotodokumentáciu:-))))))))Neuveriteľné.

Stalo sa mi čosi podobné, s fazulkami na výplatnej páske....., a tu sa mi ponúkla odpoveď na moju otázku. Ďakujem:-)
A máme ďaľší deň za sebou.
Prajem pekný víkendík.

Drž sa , vedieš si skvele!!!!

Anonymný povedal(a)...

takže, v prvom rade, máš moje sympatie! chcem upozorniť na jednu vec: keď si sa rozhodol pre túto variantu, nemožno očakávať, že šéfstvo ustúpi a bude vyjednávať. určite to peklo mať budeš :-) ale to si asi vedel.
čiže skončiť to môže iba dvoma spôsobmi: buď vydržíš do konca alebo zutekáš. myslím, že aj keď to nevydržíš, nikto nebude mať právo ti to vyčítať. možno šéfka a riaditeľ zažijú orgazmický pocit zadosťučinenia... orgazmus je však spravidla príliš krátky a niekedy nesprávne volené sexuálne praktiky môžu spôsobiť nepríjemné zranenia (spomínam na úsmevnú príhodu chalana, ktorý bol hospitalizovaný, pretože v dobrej viere a pravdepodobne aj v očakávaní neskutočných orgazmov skúšal obcovať s akýmsi sprejom. nanešťastie, dotknutý sprej skončil niekde na konci hrubého čreva a dotknutý mládenec nebol schopný vlastnými silami dostať ho zo seba von. predpokladám, že bolesť, ktorú toto sexuálne dobrodružstvo a možno aj chvíľkové uspokojenie spôsobilo, sa ani s časti nevyrovná pocitu hanby, ktorý musel prežiť pri návšteve lekára). nejako takto by som to v prípade víťazstva tvojich oponentov videl aj ja. zrejme by ich chvíľu príjemný pocit. ten by však skončil, keby sčista jasna začala trpieť ich autorita (ak nejakú majú) a začali sa objavovať viaceré príznaky zmeneného správania ich viacerých podriadených. ako človek zbehlý (berme to s rezervou) v personálnom manažmente to vnímam ako priamu cestu do pekla. teda nie pre teba, ale pre nich.

Anonymný povedal(a)...

Ouje, netrpezlivo cakam co bude dalsi den... Bolo by fajn, keby si napisal ako je to vlastne co sa pracovnopravnych vztahov tyka, aka je normalna lehota vypovede, aky je rozdiel, ci ta vyhodia, alebo odides sam a ked odmietnes...Kolko tam teraz musis ostat?
Perfektny napad mimochodom, myslim, ze o chvilu si so sefkou vymenite ulohy a cestu dopekla jej tymto bloggom spravis ty... A vsetko dokumentuj... Drzim palce a tesim sa na pokracovanie...

Unknown povedal(a)...

blby sef je horsi ako triedny nepriatel... vidiet to aj v nasej politickej scene. stary ujo je nevyrazny neschopny magor, a ten co sefuje nasim ministrom je arogantny a samoluby clovek zly.
mudry sef, nemusi byt ani vzdelany, sa obklopi odbornikmi, ktorym moze doverovat, a iba sa ich snazi dobre zmenezovat. a samozrejme ze si svojich dobrych pracovnikov este aj patricne ohodnoti...
nuz co ktomu dodat, hlavou mur neprerazis, ale skus si niekde pozicat zbijacku, predpokladam ze zverejnenim tohoto blogu sa tak stane... musis samozrejme potom napisat hrubymi pismenami mena dotycnych:-)
zlom väz, ale nie "si"!

Anonymný povedal(a)...

blby sef je horsi ako triedy nepriatel...
zial proti vetru sa xxxx neda. ale sanca tu je. tak sa drz.